17. ruj 2014.

fine kiflice




ovo su u pravom smislu riječi kiflice jer su vrlo male...ali, dobre su...baš su dobre :)
bilo je pravo zadovoljstvo napraviti ih..nekako volim ovakve poslove...ponekada mi dobro dođu...
nedavno sam dobila od tvrtke di-go izvjesnu količinu di-go instant suhi pekarski kvasca...nisam se pošteno ni zahvalila pa to činim ovom prilikom s ovim finim kiflicama..


inače volim recepte u koje ide mast...mislim da im mast daje neku mekoću, sutradan su gotovo jednako dobri jer, morate priznati, ipak sutra dan peciva i sve ostalo s kvascem bude malo suhlje i naravno promijene svoj ukus...
naravno, pod uvjetom: ako što preostane :)
ja sam se odlučila praviti malene kifle - kiflice......bile su baš male što se vidi i po plehu u kojemu su se pekle...otprilike sam za svaku kiflicu odvojila oko 22-23* g tijesta...malo....zar ne?
znam kako neki ne vole mast ili ne jedu mast iz raznih razloga zato njima umjesto masti predlažem maslac...




recept za ove kiflice 
potrebno je:
  • 600 g brašna
  • 1i pol žličica suhog kvasca
  • 1 žličica šećera
  • 1 žličica soli
  • 1 jaje
  • 100 ml ulja
  • 80 g masti/maslaca
  • 250 ml mlijeka
za premazivanje i posipanje:
  • 1 jaje
  • 1 žličica ulja
  • krupna morska sol i razne sjemenke: ćurekot, sezam, kim,...
  1. napraviti pjenicu: u pola šalice mlakog mlijeka razmutiti kvasac, 1 žličicu brašna i šećer...držati na toplom da naraste
  2. tijesto zamijesiti od preostalog brašna, pjenice od kvasca, masti i ostalih sastojaka....umijesiti ga dobro...(ja to dovršim mikserom sa spiralnim nastavacima) te ga ostaviti odmarati oko sat vremena
  3. od nadošlog tijesta oblikovati male kuglice* (22-23 g), svaku rastanjiti u obliku elipse i zaviti u kiflicu




4. poređati kiflice u suh pleh (ili ga obložiti papirom za pečenje), svaku kiflicu premazati umućenim jajetom u koje ste dodali žličicu ula) te ih posipati ili krupnom morskom soli ili sjemenkama po izboru...peći ih u pećnici zagrijanoj na 200°C sve dok ne porumene


* naravno da možete praviti i veće kiflice...meni su bile štosne ovako male...izašlo mi ih je oko 50 komada


* tijesta uvijek radim mikserom sa spiralnim nastavcima...i tako mi je nedavno pukao jedan taj nastavak.....do kupovine novog miksera i ovaj je poslužio onako s jednom lopatcom....ma, nije on mene kupio nego ja njega...ko ga šiša...
* recept za ove kiflice sam prepisala iz nekoga časopisa :) davno, davno,..
* a iz dubrovnika je stigla stonska krupna morska sol i baš je lijepo došla za ove kiflice



Broj komentara: 5:

  1. Savršene su! Ja sam slaba na kiflice, kaj se kuži?

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš su krasne! Obožavam kiflice, često ih radim ali još nisam probala s mašću, a to znači moram isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Moja najveća slabost su baš kiflice a i druga peciva. Odlične su ti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicne su, pravim slicne kiflice od duple mere (recept zovem 100 kiflica:) i budu vrlo prhke i ukusne za grickanje i posle nekoliko dana, mislim ako preostanu.:)))

    OdgovoriIzbriši