15. svi 2014.

mrvičasti kolač s borovnicama




ono kad ti mozak stane...e tako je kod mene ovih dana.....
četvrtaši privode kraju, smanjuje se obim posla kako u školi tako i doma...djeca svaki za svojim poslom i mm je malo bio odsutan i mislila sam uradit ću toga puno a ono ništa.....čak sam trknula na vrlo kratko u konjic, nisam bila ni 24 sata .... samo da ne budem sama...
i uspjela sam samo ovo uraditi odnosno jedan stari recept malo urediti...bilo je to zadnje pakiranje borovnica u mojem malom zamrzivaču i na kraju su završile u ovom odličnom kolačiću....
uskoro će i nove borovnice i drugo bobičasto voće koje jednako može završiti u ovakvom kolaču.



potrebno je:
- za osnovu:

  • 2 jaja, posebno žumanca, posebno bjelanca
  • 75 g maslaca
  • 75 g šećera
  • 1 vanilin šećer
  • 1 dcl mlijeka
  • 150 g brašna
  • 100 g mljevenih oraha
  • 1 žličica praška za pecivo
  • ribana korica 1 limuna ili naranče
za mrvičasto tijesto
  • 50 g maslaca
  • 80 g brašna
  • 50 g šećera u prahu
  • 1 vanilin šećera
  • 1/2 žličice praška za pecivo
  • 1 žličica cimeta
i još:
  • oko 300 g borovnica
  1. napraviti mrvičasto tijesto: rastopiti maslac, malo ga ohladiti a sve ostale sastojke izmiješati..dodati otopljeni maslac, izmiješati, dobit će se neka mrvičasta masa...ostaviti je na hladnom 
  2. izmiješati zajedno: brašno, orahe, prašak za pecivo, limunovu koricu
  3. mutiti bjelanca i ostaviti ih na stranu
  4. mutiti maslac sa šećerom i vanilin šećerom. kada se dobro umuti dodavati jedno po jedno žumance, mutiti iza svakoga pa na isti način dodavati i mlijeko muteći neprestano mikserom
  5. sve dobro umiješati te dodati mješavinu s brašnom....na kraju žlicom polagano umiješati i snijeg od bjelanjaca
  6. podmazati i pobrašniti tepsiju dimenzija cca 18x30 cm, rasporediti pripremljeno tijesto, poravnati ga..na njega staviti borovnice i po borovnicama mrvičasto tijesto
  7. peći 35 minuta na 190°C
  8. ohladiti i poslužiti



* ja sam koristila smrznute borovnice...nisam ih odmrzavala, direktno iz zamrzivča na kolač :)

3 komentara: