26. ruj 2010.

Volim


Nedavno sam od blogerice bionde dobila zadatak napisati 10 stvari koje najviše volim i isti taj zadatak proslijediti i drugim blogericama.
Dala mi je težak zadatak i trebalo mi je vremena za sjesti i napisati ga.
Pa idem redom:
  1. Prvo i najviše na svijetu, bezuvjetno volim svoja dva sina. Volim ih uvijek, i kada slušaju i kada ne slušaju, i kada uče i ne uče, i kada me ljute i ne ljute, kada izađu iz kuće i kada se vrate, ... uvijek ih volim, baš ovakve kakvi jesu, volim ih,... (ali najviše kada spavaju:))
  2. Volim svoga muža, sestru, brata i njihove obitelji, obožavam svoje nećakinje Ninu, Yanu i Zaru i nećake Feđu i Bornu, kao i sve ostale bliže članove moje i muževe obitelji
  3. Volim svoj dom, kuću, ognjište, ... Iako više ništa nije kao što je bilo, iako se ponovno kućim i ko zna hoću li ikada uspjeti, svjedno volim ovaj svoj dom, volim povratak u njega i sama spoznaja da ga imam me usrećuje
  4. Volim svoje prijateljice, ne smijem ih nabrajati jer ih volim sve i stare i nove jer one čine moj život kompletnijim
  5. Volim šetati, i ako je to šetnja po prirodi još mi je draže
  6. Volim svoj Konjic, onaj koji nosim u svom srcu ma gdje bila a priznajem zavoljela sam i Knin sa svim svojim manama (vrućina, bura,...) i vrlinama
  7. Volim pročitati dobru knjigu, one su moj bijeg od stvarnosti
  8. Volim jesti i kuhati... Uh, da mi je jesti, jesti, jesti,... a da se ne udebljam:)))
  9. Volim ovo moje bloganje, čini me zadovoljnijom, sretnom, veselom, radujem se komentarima koje dobijem, volim pratiti sve blogove ove naše food zajednice,...
  10. Volim svoj posao, iako mi je ponekad naporan, ponekada na kraju dana ne mogu više pričati, ali uvijek se radujem ponovno odlasku naposao:))
Bilo bi toga još puno, puno,...
Ali, zadatak je zadatak!

Eh, ali sada bih trebala proslijediti ovo na još 10 blogova, što mi je vrlo teško odabratia. Zato, postavljam ovo na svoj blog a ako neko od vas uzme sebi za zadatak isto napisati biće mi drago!

Da sam nekada davno pisala što volim vjerojatno bi tu bila i neka muzika, putovanja koja sam obožavala ali više ne, cvijeće, voljela sam šivati, kukičati, plesti... nešto se prelomilo u meni.
Život me nije mazio, ali se ne dam!

Broj komentara: 6:

  1. Lijep zadatak...
    VOLIM (bez odredjenog redoslijeda)
    -miris procvjetale narandze
    -nedjeljna kisovita (lijena) jutra
    -kada moji decki (zajedno) sviraju
    -kada cujem neku lijepu vijest o nekome
    -kada otkrijem zanimljiv recept
    -kada moj pas osjeti 'dobre vibracije', otvori sam vrata i pridruzi nam se
    -kada negdje otputujem
    -kada se sa putovanja vratim kuci
    -dobar sladoled
    -kada se moji sinovi smiju...

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepo si sve navela što voliš. a 50% istog navela bih i ja. Naravno, kako starimo, tako se mijenjamo i tako mijenjamo pojam o onome što volimo. Neke stvari/ljudi uvijek su na toj listi, a neke nas je život primorao zamijeniti novima. No, to i nije važno, važno je da imamo makar 10 stvari koje volimo. To je jako puno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimljiv zadatak i lijepo si napisala što voliš. Zanimljivo je kako obično mislimo da znamo što volimo a što ne volimo, ali kada to treba ovako nabrojati onda se ulovimo u razmišljanju. Meni je zapravo teško izdvojiti, samo 5, samo 10 stvari, ....., uvijek bi dodala još poneku, malu , možda i nevažnu ali koju volim.
    U tvome popisu u dosta njih se mogu prepoznati i sviđaju mi se stvari koje voliš :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Snježa, napisala bi isto što i ti, ali bi dodala još 20 stvari. Mene bi trebalo pitati, što ne volim, a to su laž, pohlepa, zavist. Za te tri stvari nemam opravdanja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Slazem se sa svima vama!!uvijek ima jos nesto da se voli,ali kao sto Dunja kaze one tri stv ari ni ja ne volim,ne zelim da ljudi budu takvi!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kada bih se odlučivala za nesto sto ja volim...sto posto su prve tačke kao i tvoje.Deca su mi uvek na prvom mestu...:)
    Sto se tiče blogovanja,već sto puta sam htela prestati,posebno kada sam dozivljavala neke nepravedne trenutke..i sto puta sam rekla sebi..2ne stižes" ali eto jos uvek stavljam recepte!

    OdgovoriIzbriši